Tuesday, October 31, 2006

Is this the right way?






Polis:
Encik, tadi u tak ada nampak lampu merah kah?

Driver: Ada!

Polis: Kenapa u masih jalan?

Driver: Saya ada nampak lampu merah, tapi saya tak ada nampak u……

Polis: !@#$%^&*()

Driver: Bagi chance lah..tuan..

Polis: Chance bagi dgn macam mana??

Driver: bagilah chance..

Polis: ya.. dgn macam mana??

Driver: biasa looo..

Polis: macam mana biasa..???

Driver: wei.. u pura pura ke atau hilang ingatan ar..

Polis: ape u maksud??

Driver: haizz.. u memang sedang bazirkan masa saya ..bagi saman...CEPATTTT...

Polis: saman RM200 o.. fikir baik baik ...

Driver:
wei.. u tak faham maksud saya ka.. suruh u bagi then jus bagi la..
apasal mau cakap banyak... u punya head suruh u mari sini chating
ar?? mau saman then cepat sikit.. hanya ta
hu bazir masa saya..
saya sanggup bayar saman ini pun tak akan bagi u minum .. biar u dahaga


Polis:
)*&@&%$#(_!+%!&%)

No comments: